برگزاری میز خدمت میراث فرهنگی به مردم همزمان  با سالروز رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان اصفهان از برگزاری میز خدمت در سه حوزه میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در عصرگاهان، سالروز رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش میراث آریا، عصر روز گذشته سیزدهم خردادماه،امیر کرم زاده با بیان این مطلب گفت: امروز دنیا به نیکی می داند، بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) در طول حیات پربار خود سر منشا بسیاری از حرکت های نوظهور در دنیا بوده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: امروز که ۳۵ مین سالگرد ارتحال این بزرگ مرد تاریخ را گرامی می داریم می بایست با اتکا به گفتارها، منش و رفتار این بزرگ مرد گام برداریم و این نکته جز با خدمت بی منت به این ملت بزرگ میسر نمی شود.

او ادامه داد: در همین راستا در عصرگاهان ۳۵ مین سالروز رحلت امام خمینی(ره)، میز خدمت نهادهای استان اصفهان با حضور ۳۰ دستگاه از جمله اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی استان اصفهان در محل خیمه گلستان شهدای همیشه جاوید اصفهان در جهت خدمت رسانی به مردم اصفهان تشکیل شد و مدیران و همکاران این اداره کل پاسخگویی مسائل و مشکلات زائران و مردم حاضر در این خطه بهشتی بودند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031400677
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha